Opdrachtgevers zijn lovend over alle belangrijke aspecten van de trainingen. Zo zegt één respondent in het onderzoek: ‘We hebben verschillende offertes gevraagd. De offerte van Taalcentrum VU was innovatiever en beter toegespitst op onze opleidingsvraag. Het was echt maatwerk.’ Klanten zijn opgetogen dat het Taalcentrum hun opleidingsvraag zo perfect vertaalt in een cursusprogramma. Daarbij levert het Taalcentrum waar voor zijn geld: ‘Voor alle groepen die ze bij ons getraind hebben was het een zinvolle bijeenkomst. Zowel onze mede¬werkers als onze klanten hebben de training gevolgd. Het was een waardevolle investering.’
Opdrachtgevers zijn zonder uitzondering zeer lovend over de trainers en docenten van het Taalcentrum: ‘Ze werken met vakspecialisten. Het zijn allemaal zeer ervaren professionals. Dat past goed bij onze hoogopgeleide doelgroep.’ Of: ‘De trainers zijn leuk, enthousiast en duidelijk.’ Alle klanten geven aan dat ze zeker terugkomen bij het Taalcentrum-VU en dat ze het instituut ook van harte aanbevelen aan anderen.
Het Taalcentrum-VU behoudt met deze monsterscore natuurlijk zijn inschrijving in het Cedeo-register. Directeur Rob Doeve van het Taalcentrum vond in het onderzoek ook nog verbeterpunten. ‘97% is geen 100%. We blijven werken aan nog beter relatiebeheer en nog betere maatwerk¬trajecten.’ En met een glimlach: ‘Sommige klanten vonden onze tarieven gunstig afsteken bij die van de concurrentie. Dat kan dus ook nog beter.’
Taalcentrum-directeur Rob Doeve ontvangt het klanttevredenheidscertificaat van Debby Oudman van Cedeo